Newsletter i kampanie reklamowe

Pakiet podstawowy już od 399 zł /m-c obejmuje:

  • Opracowanie strategii, w tym analizę konkurencji, określenie grup docelowych , celów strategicznych i ich wdrażenie
  • Dwa newslettery w tygodniu oparte o materiały Klienta (np. zdjęcia produktów i wnętrz), lub swoje własne
  • Newsleter robimy w oparciu o jeden z wybranych przez Klienta autoresponderów
  • Podłączenie płatności w newsletterze jest płatne dodatkowo, jednorazowo 199 zł za jeden rodzaj płatności
  •  Kampanie reklamowe będą płatne dodatkowo, i ich wycena będzie miała charakter indywidualny.
  •  Automatyzacje pomiędzy socialami, blogiem eksperckim, e-commercem, i kampaniami reklamowymi jest płatna dodatkowo, przy zakupie prowadzenia newsletetra na co najmniej 3 m-ce, i wyceniana indywidualnie.
  • UWAGA! Cena jest promocyjna i może się zmienić

DODATKOWE BONUSY:

  • 10% zniżki na wszystkie pozostałe produkty na 3 m-ce
  • Ebook o Programach Partnerskich
  • Możliwość uczestnictwa w naszym Programie Partnerskim
  • Członkostwo w Stowarzyszeniu Biznesu Challengersi

Innowacyjność

Zawsze staramy się, aby tworzone przez nas produkty i usługi, wyróżniały się innowacyjnymi rozwiązaniami.




Holizm

Proponujemy rozwiązania komplementarne z misją i wartościami Twojej firmy.
Wszystkie elementy emarketingu są też Twoją wizytówką, która ma duże znaczenie dla rozpoznawalności marki.

Skuteczność

Za dodatkową opłatą, w ramach usługi “Konsultacja biznesowa”, zaproponujemy niestandrtowe rozwiązania gwarantujace natychmiastową wysoką sprzedaż.

Newsletter to inaczej sekwencja maili wysyłanych na email klientów, którzy wyrażają na to zgodę. W newsletterze możemy informować Klienta o promocjach i nowych ofertach w naszej sprzedaży, sukcesach firmy i innych. Oczywiście profesjonalni marketerzy mają swoje własne sekrety i techniki, których można się nauczyć tylko i wyłącznie na bardzo drogich szkoleniach. Dlatego firmy często decydują się na delegowanie profesjonalistom, takiej usługi jak mailing i ekampanie reklamowe. Gra jest warta świeczki, bo możemy osiągnąć nawet 20% konwersji, np. sprzedaży., to znaczy, że co 5 klient, do którego wysyłamy maile, zakupuje Twój produkt przez Internet. Badania Direct Marketing Association wskazują, że 1 zł zainwestowana w e-mail marketing może przełożyć się na 43 zł sprzedaży. Zważywszy na to, że polski klient na dzień dzisiejszy w 77 % kupuje w Internecie, zaniedbanie tego kanału sprzedażorzego przez sklepy stacjonarne, wydaje się być POWAŻNYM BŁĘDEM.

Jest wiele technik, które pozwalają legalnie zbierać maile, jednym z nich jest tzw. blog ekspercki. Systematyczne prowadzenie wartościowego bloga, w zakresie tematyki powiązanej z produktami Twojej firmy (za dodatkową opłatą udzielimy porad w tym zakresie, albo poprowadzimy bloga za Ciebie) może być źródłem takich drogocennych list mailingowych. Więcej informacji w tym zakresie otrzymasz podczas konsultacji biznesowej, która będzie objęta 20% zniżką przy zakupie usługi newsletetra na co najmniej 3 m-ce.

Cold mail to jest mail klienta, który nie zetknał się jeszcze z ofertą Twojej firmy. Skuteczność kampanii mailingowych mierzy się zazwyczaj za pomocą open rate: j(wskaźnika otwarcia) to jest procenta odbiorców, którzy otworzyli wysłaną w mailingu wiadomość. Kampanię mailingową można zamówić u nas w ramach wyceny indywidulanej, po zakupie usługi prowadzenie newslettera na conajmniej 3 m-ce.

Najczęściej kupowane razem

W rozowoju firmy liczy się przede wszystkim spójna strategia biznesowa, której jest ściśle podporządkowany każdy z poszczególnych elementów. Nie wystarczy posiadać e-commerce, trzeba jeszcze wiedzieć jak w 100, albo raczej w 150% wykorzystać jego potencjał. A nad tym właśnie możemy wspólnie popracować w ramach szerokiego wachlarza produktów i usług, które proponujemy. Od bardziej teoretycznych szkoleń, poprzez tworzenie strategii aż do konkretnych wdrożeń.


Ulubione cytaty

Peter Drucker

Ponieważ celem biznesu jest stworzenie klienta, przedsiębiorstwo ma dwie — i tylko dwie — podstawowe funkcje: marketing i innowację. Marketing i innowacja przynoszą rezultaty; cała reszta to koszty”.